Sunday, July 8, 2012

puteraku dan puteriku

500 gigabyte ku hancur......waaaaaaaaaa....habis kerja2 ku selama ini....gambarku...gambar anak2 ku...gamabar kawinku...dokumen2 sekolah....huahauahauahaua...habessssssss...sumenye salah aku...aku pegi ketok lap top aku apehal...tak pasal2 kena collect...bina semula...from scratch...wwaaaaaaaaaaaaagggggggh....nasib baik ada backup system vaio aku nie....tapi aku backup masa dia baru dulu...dan dapat macam laptop baru lerrr....tapi isi tiada...itulah pasai apa tak back yang terkini kan....huhuhuhu....

Seperti biasa aku nak update banyak...tapi oleh kerana line kat sekolah nie macam gampang so tak boleh nak melebih-lebih....hahaha aku nak citer pasal anak aku ler...anak kedua...Nur Qasinda...nama moyang aku dulu...ayah aku cakap kedekut moyang aku ni dulu...harap2 anak aku tak macam tu...gambar anak aku dan abang dia yang sayang sgt kat dia....







haaaaa...kan gembira dia dgn adik die...dalam gambar anak aku nie dah 2 bulan lebih...abang dia dah 3 tahun 3 bulan...my lovely prince and princes.


Sekolah baru habis buat motivasi...dapat tak dapat budak2 nie tak tahulah...kadang2 apa yang kita rancang jadik...kadang2 tak jadik....hehehe...aku lebih suka jadik lah...tak semasa UPSR pun...dalam sepanjang kehidupan dia pun alhamdulillah....yang nak tergelak tu bila tanya bapak jutawan atau tak....huhuhu...bulih sorang dua cakap ada...pastu bila penceramah Encik Bahari Moshidi tanya dapat berapa belanja ke sekolah...dia jawab nehi...singgit pun takde...dia tak leh beza bapaknya manager makan gaji ngan owner ladang...oh budak2 ku...

Apa2 pun terimakasih dengan SK Iran kerana meminjamkan kami selama 3 jam ruang yang sungguh nyaman dan juga terimkasih kepada penceramah yang di jemput khas (dah 2 tahun berturut) kesekolah kami Cikgu Bahari Moshidi. Kalau tahun depan dijemput lagi...sila lah mau ye...

Gambar sekitar Motivasi....







There's more to come...hehehe...pada kawan yang baca like le ye...or...coment...that's all for now...my wife sudah paging...



No comments:

Post a Comment

Science Year 5B. Unit 2: Humans

Assalamualaikum and Selamat Sejahtera. Science Today. 16/2/2021 10.00 to 11.30 a.m Unit 2 : HUMANS Instructions 1. Read the text on pages 19...