Sunday, April 15, 2012

Ketibaan Orang Baru

Lama tak tulis kat blog gua nie...hihihi...sibuk sgt sampai nak update pun tak sempat. Banyak berlaku lepas cuti nie...lepas cuti2 hujung tahun aku menjalankan kerja lantikan baru aku. Ramai yang tak faham peranan dan ada juga yang tak mau faham. Susah juga tapi cekalkan hati ikut jugak apa yang kedua-dua pihak mau...kementerian dan juga local governing body...hihihi...faham-faham sajalah.



Tapi aku rasa aku dah buat kerja aku dengan baik...Up to date takde pun tegar...even budak yg tak da back ground prasekolah. Best.

Tak lama lagi aku akan mendapat orang baru dalam keluarga ku. Insyaallah dalam masa terdekat ni agaknya. Sangat berterimakasih dengan isteri kerana bersusah payah bersetuju menerima orang baru...HEHEHE...anak yang kedua. Jgn pikir2 bukan2 ek...tak lama lagi akan bercuti selama 10 hari...3 hari lagi aku nak mintak CRK...dapat tak dapat...mintak dulu. Dah belajar dari anak yang pertama dulu. Kesian ngan isteri aku...aku tak da disisi. Kali ni nak tebus kesalahan dulu. Nak buat yang terbaik. Banyak yang perlu di buat dan urus...tu yang kena cuti tu.

Pada kawan-kawan yang belum kawin...hehehe...kawin cepat2...pas kawin tak yah rancang...terus usaha dapat anak...macam aku...hehehe...yelah...jangan lupa doa dengan Allah yang Maha Esa.

Berikut sebahagian gambar yang diambil...upload satu dua jak...sebab line internet macam uuuwweek...




Thats all for now....


No comments:

Post a Comment

Science Year 5B. Unit 2: Humans

Assalamualaikum and Selamat Sejahtera. Science Today. 16/2/2021 10.00 to 11.30 a.m Unit 2 : HUMANS Instructions 1. Read the text on pages 19...