Sunday, July 3, 2011

Pengenalan...cuba-cuba

Banyak rasanye nak buat dalam page ni. Tapi itulah...tak tau macamana nak mula...harap2 menjadi. Kalau nak kira minat...banyak jugak minat...then again...dont know how to execute it. Nantilah....

Cuma nak bagitau kawan2 yang aku suka jugak nok memblog-memblog nie...hahaha...banyak yang berlaku in this on going months...dengan sekolah punya program...sendiri punye program...kadang2 rasa tidak mampu nak di buat...tapi maklum lah tugas...

Persekitaran banyak membantu...kawan2...dan juga saudara mara...itulah...nak banyak org suka dari tak suka...tapi masih bergantung pada org itu jugak dia suka tak suka dgn kita...tak leh paksa org suka ngan kite....hakikat.

Dalam diam tak diam anak aku dah berumur 2 tahun lebih...boleh tahan nakalnya...hahahaha...love him so much...sayang jugak aku tujukan pada org rumah....setia dgn hectic shcedule aku...nak beli basikal utk die esok lusa...motor halus...motor kasar kena kuasai...mesti ikut mcm ayah die...ahlil sukan.

oklah setakat nie je kut gue punya coretan...banyak lagi menyusul...yelah mana tau ada gak followers...hihihi...spa nak belajaq mcmana nak buat ni pun bley mintak...sama2 lah berblogging...huhuhuhu...

faiyriezal


2 comments:

  1. 'welcome to the world of bloggers'
    aku dah jadi 1st follower ko, blanja la makan ke apa2.
    ada masa mai la ziarah blog aku.
    - syah

    ReplyDelete

Science Year 5B. Unit 2: Humans

Assalamualaikum and Selamat Sejahtera. Science Today. 16/2/2021 10.00 to 11.30 a.m Unit 2 : HUMANS Instructions 1. Read the text on pages 19...